عشق و عاشقی
عشق و عاشقی
دوستت دارم


اگه بگم که قول می دم......

اگه بگم که قول می دم تا همیشه باهات باشم

اگه بگم که حاضرم فدای اون چشات بشم

اگه بگم تو آسمون عشق من فقط تویی

اگه بگم بهونه ی هر نفسم تنها تویی

اگه بگم قلبمو من نذر نگاهت می کنم

اگه بگم زندگیمو بذر بهارت می کنم

اگه بگم ماه منی هر نفس راه منی

اگه بگم بال منی لحظه ی پرواز منی میشی

برام خاطره ی قشنگ لحظه ی وصال میشی

برام باغبون میوه های تشنه و کال میشی

برام ماه شبای بی سحر میشی

برام ستاره ی راه سفر ولی بدون هرجا باشی یا نباشی مال منی

بدون اگه برای من هم نباشی عشق منی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:نوشته شده توسط:حسین,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید
www.assassincreed875@yahoo.com
نازترین عکسهای ایرانی

 

 

حسین

 

بهمن 1391

 

دروغ فاحش
عکسهای زیبا
عکس به همراه شعر عاشقانه
نمی دونی چقدر دوست داشتم در کنارت بودم ..
اگه بگم که قول می دم......
دست خودم نیست
دوستان من
کلمه
من برای عشق لایق نیستم
جدایی
به خاطر کی زنده هستی؟
عکس های گوناگون(عشق به زبان تصویر)
مجموعه تصاویر love is-عشق یعنی...
زندگی بدون عشق نمیشه-جملات عاشقانه
یه مجموعه ای از عکس غمگین+شعر های عاشقانه..
تصاویر عاشقانه شعر دار جدید... عکس هاس عاشقانه و غمگین داری شعر.. خیلی زیباست...
جملات فوق باحال احساسی و قشنگ+تصاویر عاشقانه....
عکس عاشقانه
عکس عاشقانه
عـشق بـازی

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و عاشقی و آدرس alony.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





زندگی بدون عشق نمیشه
دنياي سرگرمي
عـشق بـازی
عـشق بـازی
اواي عشق
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->